Video: Školení PPC reklamy - odpočtový inzerát v Google AdWords 2024
Pro webové stránky elektronického obchodu existuje mnoho zdrojů provozu. Některé z nich jsou:
- Vyhledávače
- Sociální média
- Slovo ústy
- Konvenční média
- Pay Per Click (PPC).
Každý zdroj provozu má své výhody a nevýhody. Zdá se mi to fascinující, že mnoho firem elektronického obchodu udržuje zdravé zisky a růst výhradně s elektronickými PPC reklamami.
PPC matematika
Kliknutí, za která platíte, se mohou rychle přidat do velkého počtu.
Proto je důležité získat znalosti o matematice zapojené do kampaní PPC pro firmy elektronického obchodu. Zde jsou některé důležité termíny, které budete muset mít na paměti před pochopením matematiky.
Cena za proklik (CPC)
CPC je cena, kterou zaplatíte reklamní síti PPC, jako je Google AdWords, abyste získali jedno kliknutí na vaši reklamu. To se přenáší na jednoho návštěvníka webových stránek elektronického obchodu. CPC často není předem určené číslo. Reklamní sítě, jako je Google AdWords, používají aukční mechanismus. V důsledku toho je vaše skutečná CPC obvykle nižší než maximální CPC.
Pokud chcete, aby vaše výpočty byly konzervativní, můžete považovat CPC za maximální CPC, kterou jste povolili. Přesnější výpočet lze dosáhnout zvážením skutečné CPC, kterou nakonec zaplatíte. Problém s použitím skutečné CPC je, že se čas od času mění. Náhlá špička v CPC může vykolejit strategii placení za kliknutí.
Míra konverze (CR)
Na základě vašeho záznamu byste měli znát podíl návštěvníků, kteří nakonec nakupují na vašem webu elektronického obchodu. Například pokud zjistíte, že v průměru 3 z každé sto návštěvníků uskuteční nákup, pak je míra konverze:
(3 ÷ 100) = 0. 03
Výnos na konverzi (YPC) Rozdělte celkový zisk na počet návštěvníků, kteří tyto nákupy uskutečnili.
Tím získáte svůj výnos na konverzi. Při výpočtu zisku nezapomeňte odečíst náklady na nákup prodaného zboží. Také odečtěte náklady, jako jsou poplatky za platební bránu a zásilku. Nezapočítávejte fixní režijní náklady, které přímo nesouvisejí s náklady na prodané zboží, jako jsou vaše náklady na založení. Nezapomeňte také na výdaje na inzerci PPC.
Výnos na návštěvníka (YPV)
Výnos na návštěvníka je produktem CR a YPC, i. E. ,
YPV = CR × YPC
Výtěžek na návštěvníka vám poskytuje průměrnou částku peněz, kterou očekáváte na návštěvníka na vašem webu.
Vzorec ziskovosti PPC pro podniky elektronického obchodu
Vyděláváte, pokud:
CPC
Jinak řečeno, CPC je to, co utratíte, abyste získali jednoho návštěvníka a YPV je to, co vyděláte na návštěvníka. Dokud je YPV větší, vyděláváte peníze.
Příklad
Předpokládejme, že v Google AdWords nastavíte PPC kampaň a vaše CPC je $ 0. 25. Na základě vašich zkušeností víte, že 2% návštěvníků vašeho webu uskuteční nákup. Takže vaše CR je 0. 02. Teď předpokládejme, že průměrný zisk dosažený na prodej je 12 dolarů. 5, i. E. , váš výnos za konverzi je 12 USD. 5.
Vidíme, že:
CPC = $ 0. 25
CR = 0,02
YPC = 12 USD. 5
YPV = CR × YPC = 0. 02 × 12. 5 = 0 $. 25
Proto CPC = $ 0. 25 = YPV
Tato situace, kdy se CPC rovná YPV, se nazývá breakeven. V době, kdy jste zklamaní, nevyděláváte ani neztrácíte peníze.
Poznámky k výpočtu zisku PPC
Ačkoli výpočty naznačují, že vyděláte nad vydělané peníze, měli byste se snažit zajistit, že jste daleko nad úrovní rentability, abyste měli zdravý zisk.
- Všechny proměnné ve výpočtu jsou ve vaší kontrole; alespoň do jisté míry. Zkuste zvýšit počet CR a YPC, a zároveň snižte CPC.
- Vzhledem k tomu, že do tohoto výpočtu nejsou zahrnuty pevné režijní náklady, většina malých firem elektronického obchodu potřebuje, aby byl YPV mnohem vyšší než CPC, často o násobek 5 nebo více.
- Závěrečné myšlenky
Elektronický obchod často vytváří ztráty po delší dobu.
Ale budou muset profitovat nebo zahynout. Výdaje PPC, přinejmenším v počátečních dnech, jsou významnou složkou jejich výdajů. Tak efektivní správa PPC může znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.
Data Driven Marketingová strategie elektronického obchodování
Zaměřená na důkazy řízené strategie, na rozdíl od pocitů rozdíl mezi úspěchem a selháním.
Kontrola managementu elektronického obchodu a elektronického obchodu
Profesionální odolný vůči výzvám, které může ekonomika nebo pracovní prostředí vyvolat. Tato kniha vám může pomoci.
Denní obchodování < < nízký rizikový obchod s vysokým odměňováním Trojúhelník obchodování strategie
Trojúhelníky jsou konsolidace ceny před breakout. Určení, které trojúhelníky denního obchodu za účelem zisku a kdy je klíčové. Zde je postup.